U kunt ons op verschillende manieren contacten.
Email:
Onze klantenservice is 24/7 per mail bereikbaar. De mail wordt dagelijks ingelezen en beantwoord. Ons emailadres is: [email protected]
Via de pagina "Klantenservice" (rechts van het midden op de homepage):
Vul het formulier onder "Neem contact op" zo volledig mogelijk in.
Telefoon:Met vragen en/of opmerking kunt u ons ook bellen.
Wij zijn tijdens werkdagen bereikbaar van 08.00 uur ‘s ochtends tot 22.00 uur ‘s avonds en op zaterdag & zondag van 9.00 uur tot 18.00 uur.
Telefoon: +31 (0)85 7821738
1. Contact:1.1 Klantenservice:Onze klantenservice is 24/7 per mail bereikbaar. De mail wordt dagelijks ingelezen en beantwoord. Ons emailadres is: [email protected]Elke mail wordt zorgvuldig en zo snel als mogelijk beantwoord.1.2 Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?Wanneer u een vraag en / of opmerking heeft dan kun u ons een email sturen. Mocht u persoonlijk contact prefereren, stuurt u ons dan een email met het onderwerp van gesprek en het telefoonummer waarop wij u kunnen bereiken. Uw mail kunt u sturen via ons klantenserviceformulier, welke u vindt aan de rechterzijde van deze pagina.Met vragen en/of opmerking kunt u ons ook bellen.
Telefoon: +31 (0)85 78217381.3 Er is iets mis?Mocht er onverhoopt iets zijn met een van onze producten of de informatie die u via onze site heeft verkregen, dan horen we dat graag van u. Stuurt u ons alstublieft een mail via ons klantenserviceformulier, welke u vindt aan de rechterzijde van deze pagina. 2. Herroepingsrecht (annuleren / retourneren):U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag (inclusief eventueel betaalde verzendkosten) gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via [email protected]. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van uw retour terugstorten."2.1 Hoe kan ik een bestelling retourneren:Stuur binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling een email naar onze klantenservice ([email protected]) en vermeld daarbij:* adresgegevens* factuurnummer* reden van retour (optioneel)Zoals u ziet is de 'reden van retour' optioneel en dus niet verplicht. Wij zouden het echter op prijs stellen als u ons de reden op wilt geven. Al onze producten worden ontwikkeld en geproduceerd door professionals en wij nemen kwaliteitscontrole zeer serieus. Met uw informatie kunnen wij eventuele onverhoopte onvolkomenheden herstellen en / of onze producten nog verder verbeteren.Na ontvangst van uw email krijgt u van onze klantenservice een bevestiging en kunt u het bewuste product volgens de instructies retourneren. Sluit daarbij altijd de factuur in met daarop uw bankrekeningnummer zodat wij het aankoopbedrag (inclusief verzendkosten indien in rekening gebracht) op uw rekening kunnen terugstorten.Zodra wij de goederen in goede orde hebben ontvangen, ontvangt u van ons een bevestiging daarvan. Vervolgens maken wij het aankoopbedrag over op de door u aangegeven rekening. Let op: de kosten vor de retourzending worden niet vergoedt, die zijn voor uw eigen rekening.3. Verzending:3.1 Wat zijn de kosten voor verzenden:In Nederland:Tenzij anders vermeld, betaald u voor de verzendkosten een bedrag dat afhankelijk van het gewicht ligt tussen de € 2,95 en € 4,95.In België:Tenzij anders vermeld, betaald u voor de verzendkosten een bedrag dat afhankelijk van het gewicht ligt tussen de € 4,95 en € 7,95.Buitenland (exclusief België):Deze kosten zullen wij op aanvraag telkenmale apart moeten berekenen, maar het minimale bedrag is € 7,95.3.2 Krijg ik een bevestiging als mijn bestelling verzonden wordt:Als u de bestelling geplaatst heeft en de betaling is geaccordeerd, ontvangt u van ons direct een bevestiging per mail. Voor alle bestellingen binnen Nederland geldt: op werkdagen voor 16.30 uur besteld en betaald, de volgende werkdag in huis. Voor bestellingen uit België kan er meer dan een dag tussen zitten.Verzendingen naar het buitenland nemen 2 - 5 werkdagen in beslag, afhankelijk van de organisatie die in uw land de verspreiding verzorgd.4. Garantie:Al onze producten worden met zorg geproduceerd. Mocht het onverhoopt toch voorkomen dat een ondeugdelijk product door onze strenge kwaliteitscontrole komt, dan kunt u uw product onverwijld aan ons terugsturen. Wij sturen u dan direct na ontvangst een product dat wel aan de voorwaarden voldoet.Voor al onze producten geldt de standaard garantie zoals de wet die voorschrijft. Uiteraard zijn beschadigingen ontstaan door verkeerd gebruik uitgesloten van garantie.4.1 Hoe maak ik aanspraak op garantie:Een koop is pas gesloten als u het artikel hebt gezien en goedgekeurd. Na ontvangst heeft u herroepingsrecht (zie artikel 2 van deze pagina). Wilt u na die periode aanspraak maken op garantie dan kunt u via het klantenserviceformulier (aan de rechterzijde van deze pagina) contact met ons opnemen. U wordt dan zo snel mogelijk geinformeerd over de verdere afhandeling.5. Betaling:5.1 Is betaling veilig?Betaling op footactive.nl is 100% veilig.5.2 Op welke wijze kan ik betalen:Bij footactive.nl heeft u meerdere mogelijkheden om te betalen. Alle betaalmogelijkheden zijn veilig.